Aftellen maar! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu Aftellen maar! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu

Aftellen maar!

Blijf op de hoogte en volg Esmee

06 November 2012 | Nederland, Borculo

Het echte aftellen is nu begonnen! Nog maar 9 dagen te gaan en mijn avontuur gaat beginnen. Ben al druk bezig met het inpakken van mijn koffer en de laatste dingen regelen, verzekeringen, huur, bankzaken en ga zo maar door...

Volgende week donderdag om 9:45u gaat mijn vlucht vanuit Amsterdam. Rond 14:45u Curaçao tijd kom ik aan. Dat zal hier in Nederland zijn rond 20:00u, het is daar namelijk 6 uur eerder.

Deze week eerst nog mijn basisexamen op de Rehobothschool afronden, de eerste cijfers zijn al binnen! 8,8,8 en een 9! Volgende week afscheid nemen op school en de laaste dingen inpakken en dan is het zover!!

liefs,

• 07 November 2012 - 10:09

Astrid Van Zwol:

Hoi Esmee,

Een hele fijne tijd in Curacao toegewenst. Geniet elke minuut van deze super ervaring. Toen wij in Australie zaten heb ik ook een waarbenjij.nu site bijgehouden, zo leuk voor het thuisfront en ook geweldig om elke keer weer reacties te krijgen. Ik heb er daarna twee reisalbums van laten afdrukken echt een aanrader!
    Een safe trip and enjoy!

• 07 November 2012 - 10:55

Marja:

We wensen je heel veel succes met de laatste 9 dagen hier op de Nederlandse bodem en daarna nog veel meer succes op de warme bodem van Curacao!!! We volgen je en mailen! Geniet van alles!
    Liefs René en Marja.

• 07 November 2012 - 13:21

Will & Carla:

We wensen je een hele fijne tijd op Curaçao. Het lijkt ons ook heerlijk om dit kikkerland te ontvluchten en dan van de warmte te genieten...maar ja we moeten nog de winter door. Het is ook heel bijzonder om b.v. Kerst te vieren in zomerkleren of aan het strand, we daar 2 x van genoten echt TOP. Nou Esmee, goede reis en geniet.

Lieve groetjes

Will en Carla

• 12 November 2012 - 19:05

Wendy:

Hallo Esmee,

Het is bijna zover..
    Ik wil je ook via deze weg heel veel plezier wensen!
    Ik hoop dat het afscheid met de kinderen leuk was?!

Ik zal zeker af en toe een kijkje nemen om je verhalen en ervaringen te lezen.
    Geniet van de tijd die je daar bent!

• 16 November 2012 - 08:33

Hilde Hemel:

Hee Esmee,
    Goed aangekomen? En hoe is het daar al wat onder nomen? Wij wensen jou en de rest heel veel plezier daar en vooral genieten! We zullen je gaan volgen.
    Liefs van de Hemeltjes.

• 16 November 2012 - 10:16

Papa En Mama:

Hey Essie,

Eindelijk is het dan zover. Je hebt voet gezet op Curacao!!! Heel erg veel plezier samen met Linda en Martine!!! Go fot it!! We zijn trots op je.

dikke kus, papa, mama Thijmen en Siebren.

• 16 November 2012 - 14:24

Opa En Oma Liebrand:

Hoi Esmee,

Het bericht ontvangen dat je goed bent aagekomen op het mooie eiland Curasao.
    Eindelijk na 'n lange voorbereiding kun je aan je stage beginnen, wat ook weer 'n uitdaging is.
    We zijn trots op jouw vooral je inzet, ga zo door.

Esmee liefs en groetjes van opa en oma Liebrand.