alweer een maand weg! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu alweer een maand weg! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu

alweer een maand weg!

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

15 December 2012 | Curaçao, Willemstad

Wat gaat de tijd snel als je het leuk hebt, ben alweer een maand op Curacao en heb nog geen seconde spijt gehad. Wat een geweldige belevenis is het toch!

Het gaat nog steeds erg goed met me en ik heb het nog steeds erg naar mijn zin hier. Het regenseizoen valt tot nu toe nog mee, af en toe een flinke regenbui maar dan is het binnen een half uurtje weer droog en liggen we weer aan het strand of in de zee :) Afgelopen weekend met een stuk of 12 huisgenootjes aan een van de mooiste stranden van Curacao gelegen, Cas Abou. Lekker genieten! 's Avonds weer gezellig met

Deze week een drukke stage week gehad, alle sinterklaas spullen opgeruimd en de klas in kerstsferen gebracht. Ik heb samen met de kinderen kerstboompjes geknutseld met crêpe papier en glitters. Ontzettend leuk om te doen. Ook heb ik raamschilderingen gemaakt, kerstboompjes, kerststerren en jawel een heuse SNEEUWPOP! Alle leerkrachten waren helemaal enthousiast. Ook mevr. Taylor (het hoofd van de school) vroeg of ik bij haar kantoor ook een raamschildering wilde maken, zo gezecht zo gedaan, ook bij haar staat een mooie sneeuwpop op het raam en 2 kerstboompjes. Heel veel leuke en positieve reacties op gehad! Doet me erg goed!

Vrijdag een extra dag stage gelopen, dus ik heb al 1 vrije dag gespaard voor als papa en mama komen!

Deze week ook naar de sportschool geweest hier anders word ik veel te lui. We hebben een uurtje Zumba gedaan, op z'n antiliaans. Ontzettend vermoeiend maar heel erg leuk! Veel salsa en schuddende billen! Toen nog even gefietst en op de crosstrainer gezeten. Superluxe want je kan hier je iPod of iPhone op aansluiten, muziek luisteren, youtube of lekker tv kijken! Daarna heerlijke douche gehad, warm water en een mega grote douche kop! Even genieten, daarna nog lekker een turks stoombad geweest en in de sauna en onze 'sport'avond afgesloten in het bijbehorende zwembad en tot slot nog een keer een lekkere douche. Ik voelde me helemaal herboren, op wat spierpijn de volgende dag na was het zeker voor herhaling vatbaar!

Foto's komen er nog bij!

Fijn weekend allemaal!

Liefs xxx

• 15 December 2012 - 20:47

Edith:

Hai esmee, leuk om te horen dat je het naar je zin hebt!
    Ook leuk om te horen hoe kerst daar gevierd word.... Sneeuwpop? Haha
    Geniet ervan! Edith

• 15 December 2012 - 21:03

Papa Mama:

Hey Essie,

Inderdaad wat vliegt de tijd. Een maand is zo voorbij. En het klopt als het leuk is gaat de tijd ook snel. Voor ons is het ook fijn te horen en te zien dat je het naar je zin hebt. Wij hebben deze week de sneeuwpoppen in het echt gezien! Hahahah. We genieten van je verslagen. Met een beker warme chocomelk op de bank kijken we weer uit naar het volgende (kerst) verhaal.

Liefs,
    Papa mama thijmen en siebren xxx

• 16 December 2012 - 08:12

Yvonne Gierman:

hey Esmee,

wat leuk om iedere keer je verslagen te lezen, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van.

groetjes Yvonne

• 16 December 2012 - 13:47

Opa En Oma:

Hoi Esmee,

Weer een week en maand voorbij wat vliegt de tijd, komt ook omdat we uitkijken naar je verslag v.d.week.
    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt, wij gaan hier overwinteren, nou ja de sneeuw is inmiddels weer weg
    en is het hier weer 8 graden. Geniet jij maar van de mooie dingen,en kijken wij weer uit naar je volgende verslag.

Esmee heel veel liefs van opa Gerard en oma Annie. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

• 16 December 2012 - 14:11

Hilde Hemel:

Best een beetje jaloers hoor!!!
    Liefs van ons allen.

• 16 December 2012 - 14:25

Marja:

Oh Esmee, wat is het toch leuk om jouw enthousiaste verhalen te lezen! geweldig!
    Hier ook alles goed hoor, na een winters weekje doen we bijna de zomerjas weer aan, 10 graden.
    Veel plezier maar weer.
    Liefs de Raabentjes.

• 16 December 2012 - 17:35

Annet:

Wat gaat het snel he, alweer een maand weg ! Lekker blijven genieten van alles. Straks kerstvakantie, oud en nieuw en dan zijn je ouders al bijna. Leuk om naar uit tekijken toch.
    Veel plezier maar weer ! xx de buurtjes

• 17 December 2012 - 11:22

Sylvia:

Hallo Esmee,

Wat is het toch leuk om jou enthousiaste verslagen te lezen. Wat geweldig dat je het zo goed naar de zin hebt! Na een hele familie beer te hebben gemaakt van de sneeuw, is het nu weer kaplaarzen weer. Dus hoezo jaloers...;-)
    Geniet van alle leuke dingen, heel veel plezier!
    Liefs van Rog, Syl en kusje van de jongens

• 17 December 2012 - 16:44

Astrid Van Zwol:

Wat vliegt de tijd he, geniet maar lekker!

• 19 December 2012 - 11:05

Milou:

He chick! Heel leuk om je verhalen iedere keer weer te lezen.
    En natuurlijk ook je facebookberichtjes en foto's!

Net als mams al zei, ben best een beetje jaloers.. Heel veel plezier nog! Dikke kus

• 21 Januari 2013 - 21:01

Antoon Donderwinkel:

Wat fijn dat je het erg leuk hebt,hier hebben we volop winter bijna tien centiemeter sneeuw ik vind daar niks meer aan dat krijg je als je ouder word. Geniet van de zon

groet Diny Antoon