BON AÑA NOBO (Gelukkig Nieuwjaar) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu BON AÑA NOBO (Gelukkig Nieuwjaar) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu

BON AÑA NOBO (Gelukkig Nieuwjaar)

Blijf op de hoogte en volg Esmee

03 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Allereerst voor iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar!

Ik hoop dat jullie allemaal hele fijn kerstdagen hebben gehad, ik heb geen kerstgevoel gehad dit jaar.. Wel heb ik hele gezellige dagen gehad met mijn huisgenootjes en hebben we samen geprobeerd er wat leuks van te maken! Eerste kerstdag hebben we een heerlijke brunch gehad van Maaike en Laura, met alles er op en er aan! 's Middags zijn we lekker naar het strand geweest en hebben we 's avonds hapjes gemaakt, erg gezellig. 2e kerstdag zijn we wezen wakeboarden. In het begin ontzettend moeilijk maar na 10 minuten had ik de smaak te pakken! Super gaaf om te doen! We gaan zeker nog een keertje! Toen zijn we voor de verjaardag van Mira 's avonds naar Cabana geweest en wie staan er naast ons...?! Wesley en Yolante met vrienden en familie, en Glennis Grace! Ontzettend leuk om hun een keer van dichtbij te zien. Nog een praatje gemaakt met Rodney Sneijder en ene Dennis, haha.

De rest van de week aan school gewerkt, jaja dat moet ook gebeuren en aan het strand gelegen.

Afgelopen maandag naar de blauwe kamer geweest. Dit is een grot waar je in kan snorkelen, super mooi! Om er te komen zijn wij per kajak gegaan, was een klein half uurtje kajakken over zee, pfoe viel vies tegen. Toen we bij de grot waren aangekomen vond ik het best eng om er onder door te zwemmen. Eerst zijn 2 huisgenootjes geweest en daarna ben ik met Martine geweest. Super helder water, het was misschien wel 10 meter diep maar je kon de bodem super goed zien! Wauw!

Rond 7 uur geskyped met Nederland want jullie hadden al Nieuwjaar! Samen pap, mam, Annie, Pieter en de kids afgeteld! Ook heel bijzonder om het zo een keer te vieren!

's Avonds ons klaargemaakt en met een koelbox vol wijn vertrokken richting de pondjesbrug in Willemsstad, we waren niet de enige.. het was erg druk en er heersde een erg gezellige sfeer. We zijn in het midden gaan zitten met onze wijntjes en hebben genoten van de lampjes en de mensen. Via een scherm konden we zien hoelang het nog duurde.. het aftellen begon en iedereen begon te juichen en te gillen! Kippenvel momentje. Het vuurwerk viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.. maarja we zijn op curaçao! Rond half 2 richting huis vertrokken en wat gegeten, daarna richting Cabana, nog even een dansje gedaan daar en Guido Wijers gespot. Toen bij Mambo Beach op de standbedden gelegen en uiteindelijk richting huis vertrokken!

na een zeer korte nachtrust ging om 10 uur mijn wekkertje ,ik heb het hele huis wakker gemaakt voor de UNOX NIEUWJAARSDUIK! Die kunnen we natuurlijk niet overslaan, dus om 11 uur zaten we met z'n allen in de auto riching Zanzibar. Daar aangekomen de traditionele UNOX muts op en wachten tot het 12 uur was. Samen met Laura zijn we op de kade gaan staan en vanaf daar hebben we de 'duik' gedaan! In Nederland rent iedereen weer zo snel mogelijk het water uit maar hier bleef iedereen gerust een uurtje dobberen met een Unox muts op! Heel appart gezicht! Daarna de hele dag, ja de hele dag in de volle zon liggen bakken. Ben dus weer lekker bijgekleurd :)

Ik ga nog even genieten van mijn laaste dagen vrij en maandag weer gezellig naar stage toe! Heb er weer zin aan!


Liefs xxx

  • 03 Januari 2013 - 19:52

    Sabine:

    Hahaha Esmee, Je bent al een echte Antiliaan met een koelbox vol drank naar de kade ;-)

  • 03 Januari 2013 - 21:56

    Annemaj:

    Wauw Ess, jaloers joh en ja die feestdagen haal je hier wel een keer weer in! Have Fun en genieten !! En ik hoop dat me cadeautje snel aankomt!

  • 04 Januari 2013 - 19:50

    Anjo Bosman:

    Hoi Esmee,

    Ook de beste wensen voor 2013 van ons en stiekum zijn we best jaloers op je. We weten precies wat je bedoelt want zijn ook op Curacao geweest en alle verhalen komen ons o zo bekend voor.
    Fijn te lezen dat het goed met je gaat.

    Groetjes Cisca, Anjo en Esther.

  • 05 Januari 2013 - 12:26

    Annet:

    Hee Esmee. Voor jou ook natuurlijk de allerbeste wensen voor een gelukkig, gezond en liefdevol 2013 !
    Zeker aparte kerstdagen en jaarwisseling voor jou. Wel leuk om te lezen dat je het anders hebt beleefd zonder familie. Maar goed , nu aftellen en nog ff en dan zijn je vader en moeder bij je. Ook fijn om naar uit te kijken toch ? Geniet nog maar lekker, zeker van het mooie weer ! Veel suc6 weer op stage vanaf maandag. Liefs de buurtjes. xx

  • 05 Januari 2013 - 15:37

    Jeanette Poesse:

    Hoi esmee

    Gelukkig Nieuwjaar!!!
    Je hebt een heel bijzonder kerst en oud en nieuw meegemaakt!
    Wij zijn stik-jaloers op het mooie weer bij jou....
    Maar ook wij tellen af... op 18 januari zullen wij ook onze voeten op curacaose (is dit goed geschreven?) bodem zetten.... voor even want dan moet het vliegtuig schoongemaakt worden en bijgetankt en vliegen we door naar Aruba.
    Misschien komen we nog een paar dagen naar Curacao!
    Geniet nog van je laatste vakantiedagen!

    Groetjes uit Borculo
    Jeanette

  • 06 Januari 2013 - 23:07

    Opa Jan En Oma Willemien:

    Hoi lieve Esmee

    Hopelijk heb je het mailtje van oma ontvangen dus kan ik niet achter blijven daarom van mij BON ANA NOBO
    Dat het momenteel in Nederland ook niet koud is heb je natuurlijk al wel gehoord maar dat is nog geen vergelijking met de temperatuur bij jou. We zagen afgelopen week een programma op de TV waar mensen heerlijkl aan het strand lagen te bakken om zich daarna in het nacht leven te storten Het was een lekker makertje om mee te doen aan een kwis om zo een reis naar Curacao te kunnen winnen
    Esmee ik kan me voorstellen dat je je al een beetje gaat verheugen op de komst van Ma en Pa
    Lieve meid ik blijf het geweldig vinden wat je allemaal doet Ik wens je dan ook nog veel genoegen en plezier

    groetjes en xx van Opa

  • 06 Januari 2013 - 23:47

    Opa En Oma:

    Hoi Esmee

    Weer een geweldig verhaal, je hoort nu ook van bekende die dochters hebben wonen op Curasao, de een heeft daar een restaurant en de ander een baby annex meubel zaak(je) in Willemstad, misschien kun je al 'n keer gaan eten in dat restaurant het adres heeft je moeder, als pa en ma komen dan hebben ze zowiezo al een gids, je zult nu wel gaan aftellen nog 14 dagen dus weer iets om naar uit te kijken.
    Esmee fijne tijd met je stage en je kindertjes, en natuurlijk je ook met je vriendinnen.

    Heel veel liefs van opa en oma Liebrand.

  • 07 Januari 2013 - 16:12

    Astrid Van Zwol:

    Gelukkig Nieuwjaar Esmee, gek he kerst zonder kerstgevoel ik weet precies wat je bedoelt!

  • 09 Januari 2013 - 19:42

    Fam Dilven:

    Hoi Esmee
    Ook van ons nog de beste wensen,namens ons allemaal. Na een drukke periode heb ik eindelijk eens tijd om je reisverslagen te kunnen lezen en nu te reageren.Ik heb al veel van je verslagen gelezen,leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt. En dat je stage ook heel goed gaat en het leuk vindt. Zo te horen heb je al veel van het land gezien, lijkt me heerlijk chillen op het stand met het mooie warme weer. Zwemmen in het blauwe water. Ik ben wel jaloers op je. Hier regent het alleen maar. Ook Fijn dat je ouders er ook binnenkort komen.
    Groetjes en xxxx petro,maikel,melissa,miranda

  • 15 Januari 2013 - 22:46

    Papa En Mama:

    Hey Essie,

    Terwijl hier op de stoep een dik,pak sneeuw ligt denken we al aan de mooie witte stranden op curacao. De zomerkleren liggen klaar. Koffers zijn bijna gepakt.We hebben er ontzettend veel zin in! Nog een paar dagen en dan komen we bij jou op bezoek zoals je dat al mooi zei. Lieffie tot over een paar dagen. Dikke kus. Papa en mama. Xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Esmee

Actief sinds 09 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1134
Totaal aantal bezoekers 26816

Voorgaande reizen:

15 November 2012 - 01 Maart 2013

Curacao

Landen bezocht: