Bon Bini! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu Bon Bini! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Hilhorst - WaarBenJij.nu

Bon Bini!

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

16 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Nou ik ben aangekomen op Curacao!

gisterochtend vanaf schiphol vertrokken, afscheid nemen was best moeilijk. Gek idee dat je elkaar dan 3,5 maand niet meer ziet. Paspoort controle ging snel en toen stonden we in de taxfree zone. Even lekker gekeken in de winkeltjes en wat te drinken gehaald.

E24 was onze gate, helemaal aan het einde... was dus nog een aardig eindje lopen. Toen de douane check, alles was goed! We mochten het vliegtuig in. Door dat het verschrikkelijk mistig was waren veel vluchten al een aantal minuten vertraagd.. die van ons ook.. 15 minuten later gingen we de lucht in en 8,5 uur later stonden we op Hato, het vliegveld van Curacao. Een prima vlucht gehad! Viel me reuze mee! Op Hato nog erg lang moeten wachten voor de paspoort controle, maar ja het op z'n antiliaans... alles op z'n dooie gemak.

Gelukkig waren alle koffers er en lagen ze allemaal netjes op de band. Toen nog even een kleine bagage check en we konden naar buiten. De zoon van de huisbaas stond er al met een briefje met daarop onze naam. Toen nog een kleine 20 minuten rijden en we waren bij het studentenhuis. Een aantal studenten waren al thuis en meteen kennis gemaakt. Erg gezellig!

Toen moesten de koffers worden uitgepakt en boodschappen gedaan.

Gisteravond gezellig met z'n allen op het dakterras gezeten en daarna nog even naar club bermuda geweest! Om 2 uur 's nachts toch echt gaan slapen! Het was een korte gebroken nacht maar straks even uitrusten op het strand!

Nu proberen een autotje te regelen en dan lekker richting het strand en daarna zien we wel weer verder!

mijn skype is esmee.hilhorst
moet je even appen of mailen als je wilt skypen dan kunnen we een tijd afspreken :)

Liefs!

• 16 November 2012 - 18:16

Siebren:

Hoi essie,
    Alles goed n curacao?

Hier is het top! Net een nieuw spel binnen gekregen 'x Call Of Duty Black ops ||

Ik hou heel veel van jou!!!!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx(duizend maal x) plois (siebren)

• 17 November 2012 - 03:56

Esmee Hilhorst:

Hey sieb!
    Het gaat heel goed in Curacao, het is hier lekker warm en de zon schijnt volop!
    Kan je nu nog meer soldaatjes en zombies neerschieten haha! we gaan morgen of zondag even skypen!

ik hou ook heel veel van jou!

Dikke kus van je zus!

• 17 November 2012 - 03:56

Esmee Hilhorst:

Hey sieb!
    Het gaat heel goed in Curacao, het is hier lekker warm en de zon schijnt volop!

ik hou ook heel veel van jou!

Dikke kus van je zus!

• 19 November 2012 - 11:10

Papa En Mama:

Hoi Essie,

Wij willen je voor vandaag heel erg veel succes wensen op je nieuwe stageschool!!! We zijn supertrots op je.

dikke kus xxx